Місце квесту в освітньому процесі: випускник по завершенню школи повинен мати не лише певний
обсяг знань, а й уміння збирати, аналізувати й обробляти інформацію. Проєктна методика
дозволяє вирішувати ці завдання.
Веб-квест може бути використаний як завдання для самостійної
роботи учнів 10-11 класів з предметів «Українська література» та «Історія
України».
Мета квесту: ознайомити учнів з
невідомими сторінками життєвого шляху символу українського державотворення та
будівничого нації через призму вивчення його творчого доробку у різних сферах
життя; активізувати пізнавальну
діяльність учнів; розвивати їх творчі здібності; виховувати любов та повагу до
видатних постатей історії краю та їхньої спадщини.
Навчальні цілі та очікувані результати квесту: вчити учнів аналізувати
життєвий і творчий шлях історичного діяча, розкрити місце батька історії в
суспільно-політичних процесах початку ХХ ст., активізувати пізнавальну
діяльність учнів; розвивати їх творчі здібності; виховувати любов та повагу до
видатних постатей історії краю та їхньої спадщини.
Результат:
створення презентацій, відеороликів, буклетів на обрану тему: «Шляхами Михайло
Грушевського», «Обличчя української історії», «Будівничий української
державності».
Пам'ятка для учасників веб-квесту
- Ознайомтеся з темою і метою веб-квесту.
- Оберіть групу для виконання завдання.
- Ознайомтеся із завдання веб-квесту.
- Вивчіть список ресурсів.
- Складіть план пошуку інформації.
- Дослідіть інформаційні ресурси.
- Поетапно виконуйте завдання. Доведіть роботу до кінця.
- Результати виконаної роботи зазначайте у таблиці фіксації етапів веб-квесту.
- Ознайомтеся з критеріями оцінки веб-квесту.
- Обговоріть результати роботи в групі.
Успіхів вам у роботі!
Немає коментарів:
Дописати коментар