Критерії оцінювання
Оцінка
|
Розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Результат роботи
|
Творчий підхід
|
10-12
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Оцінюються робота на різних
етапах; висновки аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення
до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з
достовірних джерел.
|
Чіткий і логічний виклад
інформації; вся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре
структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка
матеріалу, визначеність позиції.
|
Представлені різні підходи до
вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і
висловлює точку зору мікрогрупи.
|
7-9
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми,
так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена
кількість джерел.
|
Не вся інформація взята з достовірних джерел; частина інформації
неточна або не має прямого відношення до теми.
|
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи.
Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші
учнівські роботи.
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння,
але не зроблені висновки.
|
4-6
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми;
використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не
оцінюється.
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна чи не має відношення
до теми; неповні відповіді на запитання; не робляться спроби оцінити або
проаналізувати інформацію.
|
Матеріал логічно не збудований і поданий зовні непривабливо; не
дається чіткої відповіді на поставлені питання.
|
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел; немає
критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квесту.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар